#MTC2020 - prelekcje

MTC2020 - dzień I

4
Kup teraz 99.00 PLN

Mobile Trends Conference to święto branży mobile, na którym pojawiają się wszyscy najbardziej znaczący gracze. W dniach 12-13 marca 2020 roku odbyła się już 9. edycja wydarzenia. W Starej Zajezdni mieszczącej się w samym sercu krakowskiego Kazimierza spotkali się praktycy, by wymienić się doświadczeniami oraz poznać nadchodzące trendy. 

Dzień I

Artur Kurasiński (kurasinski.com) - Smartfica - jak Big Tech nas i nasze dzieci zamienia w zombie i dawców danych.

Dlaczego największe firmy (Facebook, Twitter itd) projektują aplikacje tak aby były uzależniające? Dlaczego mobile stał się tak niezwykle istotny biznesowo? Problemy społeczne i biznesowe z mobile. Czy możemy już mówić o erze post

Krzysztof Marzec (Deva Group) - Automatyzacja! Zacznijmy od podstaw

Grzegorz Borowiecki (wunderteam.com) - Jak zostać sztygarem MarTech!

Michał Górecki (michalgorecki.pl) - Łowcy i farmerzy. Jak natura zbudowała nasze mózgi i jak różnimy się między sobą.

O rozwoju ludzkości, o tym jak dziesiątki, a właściwie setki życia jako łowcy wpłynęło na rozwój naszych mózgów, na ile jesteśmy przystosowani do życia w osiadłym trybie życia (który właściwie towarzyszy nam jedynie od 12 tysięcy lat), a także o typach ludzi pod kątem budowy mózgu, zawodach których powinniśmy się imać, a których nie oraz jak poznać siebie, czyli o testach osobowości i innych. O tym jakie poszczególne typy osób powinny pełnić funkcje, także w biznesie. Wszystko w kontekście ery mobile.

Bartosz Górecki ('merce) - Stracić głowę dla PWA. Dlaczego dobra aplikacja wymaga jeszcze lepszego zaplecza?

Czy PWA jest proste? Opowiem o tym dlaczego utrzymanie i rozwój PWA jest wyzwaniem dla firm e-commerce i jakie zaplecze technologiczne jest wymagane, aby firmy mogły wykorzystać pełen potencjał tego trendu?

Miłosz Kurzawski (Blue Media) - Not eCommerce. Just Commerce. Autopay World.

Czy w czasach, w których eCommerce nieprzerwanie rośnie i bije kolejne rekordy mówienie o jego końcu jest szaleństwem? Podczas gdy większość z nas mówi o handlu online, dla klientów jest to po prostu handel. Przykładem transformacji eCommerce w Commerce są usługi transportowe, kupowane online oraz konsumowane offline.

Igor Farafonow (Uxeria.com) - O designie produktów cyfrowych

Biznes-Design-Technologia. O modelu kompetencji, który pomoże lepiej zaplanować, stworzyć i zmierzyć powstawanie wypasionych produktów.

Maja Schaefer (Chatbotize) - Komunikacja w świecie superaplikacji

Messenger, WhatsApp, Asystent Google - komunikatory stają się superaplikacjami, w których możemy załatwić prawie każdą sprawę. Jak odnaleźć się w tej rzeczywistości? Czy da się zautomatyzować komunikację i zyskać na wizerunku?

Antonina Grzelak (Primesoft Polska) - Sprytny marketing aplikacji

Wprowadzenie na rynek i wypromowanie nowej aplikacji to niełatwa sprawa - tym bardziej, gdy nie ma się budżetu na działania marketingowe. Istnieje jednak szereg niskokosztowych działań, narzędzi, patentów i pomysłów, które w łatwy sposób można wykorzystać do promocji produktu lub usługi. Żadnej teorii, samo mięso i konkrety. To prelekcja nie tylko dla startupów, ale również dla marek o ugruntowanej pozycji, którym zależy na zoptymalizowaniu kosztów marketingu.

 

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Akceptuję