Mobile Trends Conference to święto branży mobile, na którym pojawiają się wszyscy najbardziej znaczący gracze. W dniach 12-13 marca 2020 roku odbyła się już 9. edycja wydarzenia. W Starej Zajezdni mieszczącej się w samym sercu krakowskiego Kazimierza spotkali się praktycy, by wymienić się doświadczeniami oraz poznać nadchodzące trendy.
Dzień II
Tomasz Woźniak (Future Mind) - Superapps - czyli przyszłość aplikacji mobilnych
Superapps to nie tylko produkty od Google czy Facebooka. Świat jest pełen przykładów że takie produkty powstają nie tylko w słonecznej Kalifornii. Czy superapps mogą powstawać w Polsce?
Krzysztof Jackowski (Netguru) - Jak zarządzać aplikacjami mobilnymi z Machine Learningiem
Machine Learning staje się coraz bardziej popularny i większość nowych aplikacji wykorzystuje moduły AI. Integracja z ML w swoim projekcie jest bardzo kusząca, i warto się dobrze przygotować do tej ekscytującej przygody.
Michał Szklarski (e-point), Jakub Rak (morele.net) - CASE STUDY: Pierwsze w Europie wdrożenie technologii TWA dla aplikacji mobilnej. Case study morele.net
Zazwyczaj na konferencjach mówimy w samych superlatywach o nowych technologiach. U nas natomiast zderzymy się z rzeczywistością i w dwóch perspektywach pokażemy wam jak wyglądało wdrożenie nowej aplikacji morele.net jako TWA.
Wojciech Szymczyk (VUE International), Mariusz Bednarko (Infinity Group) - Jak wdrożyliśmy omnichannelową sprzedaż w Multikinie?
Zaczęliśmy od przeprojektowania ścieżki zakupowej. Potem dodawaliśmy kolejne rozwiązania. Dziś sprzedajemy nie tylko bilety - wszystkimi kanałami. Pokażemy jak w praktyce powstawał omnichannelowy ekosystem sprzedaży w Multikinie, którego zwieńczeniem jest aplikacja mobilna.
Anna Krasnowska (Surge Cloud), Marcin Szczur (Blue Media) - Najstarsza, bezcenna waluta na świecie. Czas.
Walutą przyszłości jest czas. Innowacje i nowe rozwiązania IT pozwalają przyspieszyć proces zakupów znacznie go ułatwiając. W trakcie prelekcja opowiemy jak można te innowacje zastosować w biznesie.
Dominik Roszkowski (roszkowski.dev) - Dlaczego następną aplikację musisz zbudować we Flutterze?
Flutter to rozwijany przez Google'a framework pozwalający na tworzenie w rekordowym tempie atrakcyjnych aplikacji na iOS i Android. W tej prelekcji dowiecie się, dlaczego warto wybrać Fluttera do waszego następnego projektu.
Artur Stankiewicz (Orange Polska) - CASE STUDY: Rewolucja niejedno ma imię, czyli jak aplikacja mobilna zmienia zasady rynkowe. Case study Orange Flex.
Potrzeby i oczekiwania Klientów stale się zmieniają – i to jest wyzwanie! Na przykładzie Orange Flex opowiem jak przenieść na wyższy poziom doświadczenie Klienta poprzez stworzenie innowacyjnego rozwiązania, które zmienia rynek.
Krzysztof Łuczak (grupablix.pl & Proxi.cloud), Marcin Lenkiewicz (Blix) - CASE STUDY: Mobile mierzy offline. Case study aplikacji Blix
Gazetki reklamowe to najpopularniejszy w Polsce sposób kontaktu klienta z ofertą sieci handlowych i FMCG. Podczas prezentacji pokażemy jak wykorzystaliśmy aplikację mobilną do pomiary konwersji gazetek na wizyty w sklepie.
Krzysztof Wojewodzic (Escola) - CASE STUDY: Jak stworzyć i zmonetyzować aplikacje powyżej 1 miliona pobrań.
Milion pobrań aplikacji osiągnie tylko niewielki procent aplikacji, które trafią na Google/AppStore. Na prelekcji przestawię jak osiągnąć tę liczbę i zmonetyzować ruch, na przykładzie aplikacji, które współtworzyłem.