Prezentacje nagrane podczas Mobile Trends Conference 2018. Prezentacje są dostępne również na stronie www.slideshare.net
-
Zaangażowany użytkownik aplikacji finansowej - niemożliwe? Case study TMS Brokers - Piotr Kardasz (TMS Brokers)
-
MEMerytura - czyli jak komunikować potrzebę oszczędzania osobom żyjącym chwilą. Case study Union Investment - Tomasz Michalik (Insignia)
-
Podróżowanie w prostej taryfie i bez zbędnego bagażu. Case study z zaprojektowania nowej wersji Alior Kantor – narzędzia do wymiany walut Alior Banku - Bartłomiej Kozieł (Efigence)
-
Dobrze zaprojektowane ubezpieczenie dla rodzin. Case study Link4 mama - Piotr Friedberg (VMLY&R Poland)
-
Jak wdrożenie VideoBota zwiększyło konwersje z formularzy lead'owych. Case study Idea Banku - Adam Gołub (VIdeoMill Sp. z o.o.), Bartosz Witorzeńć (Idea Bank S.A.)
Prezentacja nagrana podczas Mobile Trends Conference for banking - Warszawa, 3-4 październik 2019. Zapraszamy na stronę konferencji: banking.mobiletrends.pl oraz do serwisu MobileTrends.pl
Kliknij poniżej aby oglądać:
- 1 Zaangażowany użytkownik aplikacji finansowej - niemożliwe? Case study TMS Brokers
- 2 MEMerytura - czyli jak komunikować potrzebę oszczędzania osobom żyjącym chwilą. Case study Union Investment
- 3 Podróżowanie w prostej taryfie i bez zbędnego bagażu. Case study z zaprojektowania nowej wersji Alior Kantor – narzędzia do wymiany walut Alior Banku
- 4 Dobrze zaprojektowane ubezpieczenie dla rodzin. Case study Link4 mama
- 5 Jak wdrożenie VideoBota zwiększyło konwersje z formularzy lead'owych. Case study Idea Banku